星期六, 3月 24, 2012

道不同,不相為謀!

雖然而家工作方面睇落好似上左一層樓,實則有苦自己知,完全唔見有實際回報,
感覺有啲比人利用左添,最慘係同老細理念唔同,佢就鍾意四圍去串人(其他部門),
四圍辣著火頭,成Q日要執佢啲手尾,鍾意插手干涉人地部門嘅野,攪到其他部門唔
妥佢,成日有屎就搵我地食,佢自己仲懶得戚咁話:「我係咁架啦,做野就要認真完成
件事架」,敝在佢一啲都唔覺自己有問題喎,簡直豈有此理!連自己本身最基本嘅本業
都未做好,成日攬埋晒第啲部門嘅狗屎垃圾野做,仲以為好有價值咁,人地當你傻
仔咋!!我完全不能接受呢種管理方式,我唔似有啲同事咁,老細講咩都係係係,唯命是
從,我經常抵唔住頸就出聲,因為佢咁搞落去,我地呢TEAM人不但只無前景,仲分
分鐘會散晒添(相信有好多同事一直都密謀緊離開呢個部門/地方,而且確實呢一年黎已
經斷斷續續走左好多人,但都唔見佢有檢討個究竟係咩問題,最短嘅係黎左唔夠一個
月就走人,大佬,見唔對路仲浪費自己時間咩? 我現時最大希望並唔係改變佢,而係
快啲搵到後路離開,再口咁落去唔知可以頂得幾耐,一味得個做字!!!仲要係做埋第D部
門嘅野!!!好心先攪掂好自己先啦,正所謂修身、齊家、治國、平天下,係有次序家
嘛,連修身、齊家都未做好,妄想走去平天下,最終只會遍體鱗傷。阿彌陀佛

2 Comments:

Blogger cindy chiu said...

加油~~^^

12:23 下午

 
Blogger Mr.Mak said...

謝謝支持,但人總是有極限呢,感覺已無法忍耐.......

1:09 上午

 

發佈留言

<< Home

 
Free Counter
Free Counter